Nabór na zastępstwo na stanowisku w korpusie służby cywilnej - inspektor w Zespole Prezydialnym do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej jednostki i obsługi sekretariatu komendanta
O G Ł O S Z E N I E
O W O L N Y M S T A N O W I S K U P R A C Y
- umowa na czas określony na zastępstwo
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIERUNIU
43–155 BIERUŃ
ul. Turystyczna 1a
Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektor w Zespole Prezydialnym
do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej jednostki i obsługi sekretariatu komendanta
- umowa na czas określony na zastępstwo
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Miejsce wykonywania pracy:
Bieruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Przyjmowanie, rozdzielanie, ewidencjonowanie korespondencji wpływającej
i wychodzącej z Komendy Powiatowej Policji w Bieruniu w Elektronicznym Dzienniku Korespondencyjnym. -
Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Komendanta Powiatowego Policji i Pierwszego Zastępcy Komendanta.
-
Wydawanie poczty poszczególnym komórkom organizacyjnym w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.
-
Prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencyjnego sekretariatu komendanta oraz archiwizowanie zarejestrowanej dokumentacji.
-
Prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwienia spraw w komendzie, a także przygotowywanie i obsługa spotkań z interesantami
i gośćmi, w celu wsparcia bieżącej pracy Komendanta i Pierwszego Zastępcy Komendanta. -
Protokołowanie narad i odpraw służbowych.
-
Ewidencjonowanie oraz koordynowanie obiegu przepisów jawnych wydanych
przez Komendanta Powiatowego Policji w Bieruniu. -
Obsługa poczty elektronicznej.
Warunki pracy dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach administracyjno – biurowych -
znajomość instrukcji kancelaryjnej
-
znajomość instrukcji archiwizacyjnej
-
obsługa komputera i urządzeń biurowych
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
-
poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające dostęp do informacji o klauzuli „Poufne”
-
planowanie i organizowanie pracy własnej
-
umiejętność komunikowania się i współpracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys/curriculum vitae i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy związanego ze stanowiskiem pracy (w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie, o ile jest ono potrzebne
do potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego) -
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
-
kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa
lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
-
kopia Poświadczenia Bezpieczeństwa potwierdzającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne”
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru
Termin składania dokumentów:
15.06.2018 r. (decyduje data stempla pocztowego)
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Turystyczna 1
43-155 Bieruń
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego:
Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu z siedzibą przy ul. Turystycznej 1a
Kontakt do inspektora danych osobowych:
Inspektor Danych Osobowych: ul. Turystyczna 1a, 43-155 Bieruń, tel. 32 323 32 62, adres
e-mail: iod@bierun.ka.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych:
danie osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych,
a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesyłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 2100,00 zł brutto
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po potwierdzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu
ds. Ochrony Informacji Niejawnych faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot), lub po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego mającego
na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa.
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone
po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody
na przetwarzanie danych osobowych. Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz obowiązujące oświadczenia dostępne są na stronie internetowej bip.bierun.kpp.policja.gov.pl (zakładka: Praca w Korpusie Służby Cywilnej → Niezbędne oświadczenia → Plik w formacie pdf do wydrukowania).
Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego KPP w Bieruniu”
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo – w przypadku braku kontaktu telefonicznego,
pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bierun.slaska.policja.gov.pl oraz udostępniona
w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 0-32/3233218.