Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu

Biuletyn Informacji Publicznej

Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Nabór na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej - inspektor Zespołu Łączności i Informatyki ds. informatycznych

O G Ł O S Z E N I E  O  W O L N Y M  S T A N O W I S K U  P R A C Y

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIERUNIU
43–155 BIERUŃ
ul. Turystyczna 1a

Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektora
w Zespole Łączności i Informatyki
do spraw informatycznych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń

Miejsce wykonywania pracy:
Bieruń

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
    • przeprowadzanie okresowych przeglądów, dokonywanie oceny stanu technicznego oraz konserwacja i dokonywanie niezbędnych napraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce,
    • nadzorowanie i zarządzanie stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie
i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczania danych,
    • analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych, samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw, organizowanie łączności w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych,
    • zarządzanie dostępem do systemów teleinformatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakładanie kont, ustalanie właściwych poziomów zabezpieczeń w celu umożliwienia bieżącej pracy użytkownikom, administrowanie stanowiskami komputerowymi, mobilnymi terminalami noszonymi oraz stanowiskiem do przetwarzania informacji niejawnych,
    • administrowanie stroną internetową jednostki, systemami przetwarzania danych,
w celu wspomagania pod kątem informatycznym pracy funkcjonariuszy oraz komórek organizacyjnych komendy,
    • opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu łączności
i informatycznego będącego w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnieniu właściwej gospodarki sprzętem łączności i informatycznym,
    • konserwowanie systemów operacyjnych poprzez dokonywanie aktualizacji oprogramowania, sporządzania kopii zapasowych, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania systemu,
    • rejestrowanie i sprawdzanie osób w sprawach operacyjnych, w celu dostarczenia informacji.

Warunki pracy dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, pomieszczenie biurowe zlokalizowane na parterze budynku, większość obowiązków wymaga poruszania się po całym budynku KPP w Bieruniu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym. Na stanowisku pracy występuje wysiłek fizyczny oraz zagrożenie naciskami grup przestępczych. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowanych dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.

Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie: średnie
    • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1,5 roku doświadczenia zawodowego pracy bądź stażu na stanowiskach informatycznych, lub łącznościowych
    • umiejętność obsługi technicznej komputera
    • posiadanie obywatelstwa polskiego
    • korzystanie w pełni praw publicznych
    • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe:
    • wykształcenie wyższe z zakresu informatyki
    • 3 lata doświadczenia zawodowego pracy lub stażu w zakresie łączności, serwisowania sprzętu informatycznego i administrowania systemami, lub sieciami
    • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne”
    • uprawnienia do obsługi sprzętu radiowego UKF
    • uprawnienia SEP do 1 kV
    • planowanie i organizowanie pracy własnej i w komórce
    • samodzielność
    • kreatywność
    • komunikatywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    • życiorys i list motywacyjny
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, lub umyśle przestępstwo skarbowe
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się
w gronie najlepszych kandydatów
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie o wyrażenie zgody
na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r.
o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 ze zm.)

Termin składania dokumentów:
12.02.2018 r.

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń

Inne informacje:
Wynagrodzenie : 2830,00 zł brutto

Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa, lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP KWP w Katowicach.

Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Łączności i Informatyki KPP w Bieruniu”

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.bierun.kpp.policja.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 32/3233218/219.

Metryczka

Data publikacji : 29.01.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Skrzypczyk KPP Bieruń
do góry