Nabór na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej - inspektor w Zespole Prezydialnym
O G Ł O S Z E N I E
O W O L N Y M S T A N O W I S K U P R A C Y
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIERUNIU
43–155 BIERUŃ
ul. Turystyczna 1a
Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektor w Zespole Prezydialnym
do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej jednostki i obsługi sekretariatu komendanta
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Miejsce wykonywania pracy:
Bieruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Przyjmowanie, rozdzielanie, ewidencjonowanie korespondencji wpływającej
i wychodzącej z Komendy Powiatowej Policji w Bieruniu w Elektronicznym Dzienniku Korespondencyjnym. -
Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Komendanta Powiatowego Policji i I Zastępcy Komendanta.
-
Wydawanie poczty poszczególnym komórkom organizacyjnym w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.
-
Prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencyjnego sekretariatu komendanta oraz archiwizowanie zarejestrowanej dokumentacji.
-
Prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwienia spraw w komendzie, a także przygotowywanie i obsługa spotkań z interesantami
i gośćmi, w celu wsparcia bieżącej pracy Komendanta i I Zastępcy Komendanta. -
Protokołowanie narad i odpraw służbowych.
-
Ewidencjonowanie oraz koordynowanie obiegu przepisów jawnych wydanych
przez Komendanta Powiatowego Policji w Bieruniu. -
Obsługa poczty elektronicznej.
Warunki pracy dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach administracyjno – biurowych -
znajomość instrukcji kancelaryjnej
-
znajomość instrukcji archiwizacyjnej
-
obsługa komputera i urządzeń biurowych
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
-
poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające dostęp do informacji o klauzuli „Poufne”
-
planowanie i organizowanie pracy własnej
-
umiejętność komunikowania się i współpracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe wskazane
w wymaganiach związanych ze stanowiskiem pracy (w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie, o ile jest ono potrzebne do potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego) -
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów naboru -
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
-
kopia Poświadczenia Bezpieczeństwa potwierdzającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne”
Termin składania dokumentów:
04.01.2017 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Turystyczna 1
43-155 Bieruń
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1873,84 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%
do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po potwierdzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu
ds. Ochrony Informacji Niejawnych faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot), lub po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego mającego
na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa.
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone
po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP KWP w Katowicach.
Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego KPP w Bieruniu”
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru
na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bierun.slaska.policja.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 0-32/3233219.