Nabór na zastępstwo na stanowisku w korpusie służby cywilnej - inspektor w Zespole Kadr i Szkolenia
O G Ł O S Z E N I E
O WOLNYM STANOWISKU PRACY
ogłoszenie numer: 163007
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIERUNIU
43–155 BIERUŃ
ul. Turystyczna 1a
Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektor w Zespole Kadr i Szkolenia
do spraw kadrowych i szkoleniowych
- umowa na zastępstwo
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Miejsce wykonywania pracy:
Bieruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, w celu przechowywania dokumentacji personalnej
-
sprawdzanie pod względem formalno – merytorycznym propozycji wykorzystania urlopów wypoczynkowych przez policjantów i pracowników, w celu prawidłowego wykorzystania urlopów
-
informowanie kandydatów do służby w Policji o zasadach naboru, jak również odbieranie aplikacji od w/w i sprawdzanie ich pod względem formalnym, a następnie przesyłanie całości dokumentacji do Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Katowicach
-
prowadzenie biblioteki zawodowej Komendy Powiatowej Policji w Bieruniu w celu dostarczenia aktualnej literatury policjantom i pracownikom
-
przygotowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzaniem konkursów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej, jak również z zatrudnianiem w korpusie służby cywilnej i na stanowiskach „pozanormatywnych” oraz zmianą umów o pracę
i rozwiązaniem stosunku pracy -
prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem materiałów dotyczących wyszkolenia strzeleckiego, w-f oraz taktyki i technik interwencji, jak również posługiwania się pałką typu Tonfa
-
upowszechnianie wśród policjantów i pracowników wiedzy na temat szkoleń i kursów doskonalenia zawodowego organizowanych przez KWP w Katowicach oraz szkoły policji, a następnie informowanie zwierzchnich komórek szkoleniowych o osobach wytypowanych do udziału w w/w przedsięwzięciach szkoleniowych
-
prowadzenie ewidencji dokumentów służbowych
Warunki pracy dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się
na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 0,5 roku doświadczenia zawodowego
na stanowiskach administracyjno – biurowych -
znajomość prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów regulujących służbę
w Policji -
obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe administracyjne
-
1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach kadrowych
-
poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „Poufne”
-
planowanie i organizowanie pracy własnej
-
umiejętność komunikowania się i współpracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji -
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe wskazane
w wymaganiach związanych ze stanowiskiem pracy i posiadane kwalifikacje
Kopie inny dokumentów i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
19.09.2014 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Turystyczna 1
43-155 Bieruń
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1782,02 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%
do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po potwierdzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu
ds. Ochrony Informacji Niejawnych faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone
po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP KWP w Katowicach.
Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Bieruniu”
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru
na powyższe stanowisko zostanie opublikowane na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.bierun.kpp.policja.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 0-32/3233218/219.