Nabór na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej - starszy referent w Wydziale Krymilalnym ds. obsługi sekretarsko-biurowej
Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko: starszego referenta w Wydziale Kryminalnym
O G Ł O S Z E N I E
O W O L N Y M S T A N O W I S K U P R A C Y
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIERUNIU
43–155 BIERUŃ
ul. Turystyczna 1a
Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko:
starszego referenta
w Wydziale Kryminalnym
do spraw obsługi sekretarsko – biurowej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Miejsce wykonywania pracy:
Bieruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
kompletowanie i przedkładanie dokumentów wpływających i wychodzących w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
-
odręczna ewidencja pism i dokumentów wpływających i wychodzących, w celu zapewnienia właściwego obiegu korespondencji.
-
przyjmowanie i wysyłanie poczty zwykłej i specjalnej jawnej.
-
obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo – mailowego w celu uzyskania i dostarczania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
-
sporządzanie pism, na polecenie Naczelnika w celu wsparcia bieżącej pracy wydziału
-
archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum.
-
gromadzenie, aktualizowanie, ewidencja aktów prawnych w celu zapoznania policjantów z obowiązującymi aktami prawnymi.
-
prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwienia spraw w celu wsparcia bieżącej pracy wydziału.
Warunki pracy dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin, przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się
na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 0,5 roku doświadczenia zawodowego pracy
bądź stażu na stanowiskach administracyjno – biurowych -
inne kompetencje: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie średnie administracyjno - biurowe
-
1 rok doświadczenia zawodowego pracy lub stażu na stanowiskach administracyjno – biurowych
-
poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
-
umiejętność organizowania pracy własnej i w komórce
-
samodzielność
-
umiejętność współpracy
-
komunikatywność
-
znajomość przepisów dot. obiegu poczty oraz pracy kancelaryjno – biurowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji -
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Kopie inny dokumentów i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażenie zgody
na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r.
o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
Termin składania dokumentów:
24.04.2014 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1680,83 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%
do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu
ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa, lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone
po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP KWP w Katowicach.
Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko starszego referenta Wydziału Kryminalnego
KPP w Bieruniu”
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru
na powyższe stanowisko zostanie opublikowane na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.bierun.kpp.policja.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 0-32/3233218/219.