Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu

Biuletyn Informacji Publicznej

Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Nabór na zastępstwo na stanowisku w korpusie służby cywilnej - Kierownik Kancelarii Tajnej

O G Ł O S Z E N I E

O W O L N Y M S T A N O W I S K U P R A C Y

 

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIERUNIU

43–155 BIERUŃ

ul. Turystyczna 1a

 

Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko:

kierownik Kancelarii Tajnej

w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych

do spraw obsługi Kancelarii Tajnej w zakresie prowadzenia ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych

- umowa na zastępstwo

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%

 

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

ul. Turystyczna 1a

43-155 Bieruń

 

Miejsce wykonywania pracy:

Bieruń

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie pracy Kancelarii Tajnej w zakresie obiegu dokumentów niejawnych,
    w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z tymi dokumentami

  • nadzorowanie właściwego oznaczania dokumentów niejawnych przez funkcjonariuszy

  • ewidencjonowanie materiałów niejawnych, prowadzenie rejestru dzienników, książek ewidencyjnych i teczek w celu prawidłowego postępowania z dokumentami niejawnymi

  • odnotowywanie zmian dot. znoszenia klauzul niejawności, przedłużanie lub skracanie okresu ochrony dokumentów niejawnych na materiałach i w urządzeniach ewidencyjnych oraz przechowywanie, przekazywanie do realizacji dysponentom
    oraz dokonywanie wysyłki dokumentów niejawnych

  • przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dokumentów niejawnych znajdujących się w komórkach organizacyjnych komendy oraz przeprowadzanie instruktaży szkoleniowych dla policjantów i pracowników w zakresie sporządzania pism i obiegu dokumentów niejawnych, w celu prawidłowego wykonywania zadań

  • rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do innej jednostki organizacyjnej Policji

  • udostępnianie policjantom przechowywanych w Kancelarii Tajnej materiałów niejawnych w celu umożliwienia realizacji zadań służbowych

  • koordynowanie archiwizacji dokumentów niejawnych, w tym opiniowanie protokołów brakowania dokumentów niejawnych kategorii „BC” nie podlegających archiwizacji

Warunki pracy dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy

Praca biurowa przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin, przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym. Na stanowisku pracy występuje zagrożenie naciskami grup przestępczych. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak toalet przystosowanych dla potrzeb osób poruszających się
na wózkach inwalidzkich. Miejsce pracy znajduje się
na pierwszym piętrze budynku.

 

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 0,5 roku doświadczenia zawodowego
    na stanowisku administracyjno – biurowym

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne”

  • znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych

  • znajomość zasad pracy kancelaryjno – biurowej

 

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe administracyjne

  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z ochroną informacji niejawnych

  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych

  • planowanie i organizowanie pracy własnej

  • samodzielność

  • umiejętność obsługi komputera

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE

 

Kopie inny dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

Termin składania dokumentów:

07.08.2013 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu

Zespół Kadr i Szkolenia

ul. Turystyczna 1

43-155 Bieruń

 

Inne informacje:

Wynagrodzenie zasadnicze: 1873,84 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%
do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po potwierdzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu
ds. Ochrony Informacji Niejawnych faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone
po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.

Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP KWP w Katowicach.

Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko kierownika Kancelarii Tajnej KPP w Bieruniu”

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru
na powyższe stanowisko zostanie opublikowane na stronach internetowych:
http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.bierun.kpp.policja.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 0-32/3233218/219. 

Metryczka

Data publikacji : 01.08.2013
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Łukasz Bisaga
Osoba udostępniająca informację:
Łukasz Bisaga Zespół Łączności i Informatyki
do góry