Nabór na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej - inspektor Zespołu Łączności i Informatyki
Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko: inspektora w Zespole Łączności i Informatyki
O G Ł O S Z E N I E
O W O L N Y M S T A N O W I S K U P R A C Y
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIERUNIU
43–155 BIERUŃ
ul. Turystyczna 1a
Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektora
w Zespole Łączności i Informatyki
do spraw informatycznych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Miejsce wykonywania pracy:
Bieruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Rejestrowanie i przetwarzanie informacji w policyjnych oraz pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu wspomagania pracy Policji
- Dokonywanie sprawdzeń w systemach informatycznych za pośrednictwem łączności radiowej i przewodowej w celu wspomagania pracy Policji
- Prowadzenie czynności kancelaryjno – biurowych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komórki
- Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów wytworzonych przez pracowników Zespołu do składnicy akt, w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
Warunki pracy dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa wykonywana na parterze budynku.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym powyżej
4 godzin, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak toalet przystosowanych dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy bądź stażu na stanowiskach administracyjno – biurowych
- pozostałe wymagania niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi sprzętu łączności radiowej UKF
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- uprawnienie do obsługi sprzętu radiowego UKF
- rok pracy w komórkach informatyki
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje
Kopie inny dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażenie zgody
na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
Termin składania dokumentów:
14.08.2012 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1658,35 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa, lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Łączności i Informatyki KPP w Bieruniu”
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru
na powyższe stanowisko zostanie opublikowane na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.bierun.kpp.policja.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (32) 3233218